torsdag 3 mars 2011

Moi .

Jag är väldigt väldigt anonym för er känner jag, skulle kanske vara bra om ni fick veta lite mer om mig för helt ärligt är jag ytterst nyfiken på er och vilka ni är!

Hur som helst, vem är jag .. Jag är en tjej som är 21 år, bor i stockholm just nu hos mina föräldrar. Jag kommer ursprungligen från Irak, Baghdad, är även född där men har bott här i mer än halva mitt liv så jag har inte direkt många minnen därifrån. 

Jag går ekonomi programmet, läser just nu Företagsekonomi B. Vad kan jag mer berätta.. jag jobbar inte eller så utan det är skolan som tar mest tid. På fritiden umgås jag mycket med mina vänner som är helt underbara och fina men annars är jag en vanlig tjej. 

Jag är född muslim och har alltid haft islam i hjärtat, men det har aldrig varit mer med det tills för några år sen då tog jag verkligen in islam i hjärtat och jag började be lite i taget till att jag nu idag har på mig slöja hamdulillah. Jag är långt ifrån bra överhuvudtaget men jag har Allah närmare mig än någonsin och jag känner mig mer som muslim än någonsin. 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer känns konstigt att bara babbla om sig själv så om ni undrar något är det bara att fråga på :) <3. 

1 kommentar:

  1. Vad roligt att vi läser ungefär samma sak :D Och att du också är en Stockholmare ;D Pluggar du på Södertörn i såna fall, eller Stockholms uni?

    SvaraRadera