måndag 5 december 2011

Tankar

Sitter just nu i mitt rum, är varken pigg eller trött - har bara den här känslan av att jag vill göra något. Mina tankar är helt spridda överallt så jag kan inte sätta fingret på vad något är överhuvudtaget. Det är en känsla av.. förnyelse och förväntan. Ni vet känslan man har dagen innan man har något stort på gång och man har förberett vad man ska ha på sig, och visualiserat hur man kommer att se ut - sen somnar man tillslut med den där spänningen i magen?? Deeeeen känslan har jag just nu, förutom att jag faktiskt inte alls har något på gång imorgon. Sjukt flummigt, jag försöker verkligen få in känslan hos er haha hoppas det funkar.

Ja, jag googlade upp "weired feeling" för att få er att förstå vad jag menar.. och seriöst jag känner mig som den där blåa filuren!!!
Ska nog säga godnatt innan jag tar det här med att skriva av sig till en helt annan nivå, bilden var spiken på kistan känner jag..
Godnatt fina ni, 
Glöm inte att läsa "natt suror" och säga era duuas innan ni lägger er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar