lördag 5 februari 2011

Egypten

Ya Allah så ont jag fick i hjärtat när jag såg detta! Poliserna i Egypten attackerar människorna, medan de ber! Hur äckligt är inte det?? Jag såg inte det här förrän igår, ville dela med mig det till er. Det här är såklart bara en av många många andra hemska saker som händer just nu, jag är bara så trött på västvärlden som vägrar ta inställning för dessa människors rättigheter!!


SubhanAllah, vissa ber medan de blir attackerade och andra som har det väldigt bra kommer inte ens ihåg Allah. Jag ber Allah att underlätta för människorna i Egypten, Tunisien och såklart älskade Palestina och hjälpa de i sin kamp. Duaa är det bästa man kan göra för de just nu, och jag ber innerligt till Allah om att detta ska få ett gott avslut och att inte alltfler civila ska behöva dö. Ameen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar