lördag 5 februari 2011

Första inlägg!

Heeeeejjj! (till alla min för tillfället väldigt fina NOLL läsare!)

Här kommer mitt absolut första inlägg, som inte alls kommer vara lika intressant som alla efterföljande inlägg (förhoppningsvis!!) och jag är såååååå hypad! Har alltid velat ha en blogg, men jag har varit så oinspirerad och lat att jag inte tagit tag i det. Men nuuu så, nuu blir det andra bullar! Nä men helt seriöst, jag har hittat en massa fina bloggar som jag har följt i ett par dagar och blivit så inspirerad av så nu sitter jag framför datorn och knådar ihop ett litet inlägg. Vem jag är kommer komma upp snart inshaAllah, dock kommer det inga bilder på mig då jag vill vara anonym. 

Nu ska jag fixa och trixa lite med min design, ha det göööttt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar