söndag 6 februari 2011

Solen skiiiner så fiint

Salaaaaam alla där ute!! Jag är så lycklig just nu för solen skiner så underbaaart. Blir alltid så glad, annars är det ju riktigt grått och trist! SubhanAllah vad lite sol kan göra!


Dessutom så har jag fått en hel del läsare, vet dock ej vart ni kommer ifrån men välkomna ska ni vara :) Förövrigt kan jag börja med att tala om att ja vaknade runt nio och sen dess har jag hunnit ta en låång dusch, käkat frukost och bett (intressant..). Mamma har lagat riktigt god mat som håller på och puttrar, jag ska ta och göra tabbouleh snart också. Smaskens smaskens!! Någon som vill komma över på lunch? :)

Jag ska ta och sluta innan det blir ett långt inlägg, tänkte bara tala om att det kommer ett hijabi inpirerat inlägg senare idag ;) Wa Salam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar