tisdag 15 februari 2011

Stressfri morgon!

Godmooorgon mina trogna läsare! Idag har jag el hamdulillah haft en riktigt skön stressfri morgon, hann till och med äta frukost!! Ofta brukar jag inte hinna med det utan det blir att jag köper en fralla med kaffe i skolan.

Hursomhelst nu sitter jag i ett grupprum och väntar på resten av gruppen (det händer inte heller ofta att jag är först!) det blir en lång dag idag också, jätte tråkigt! Jag vill ju bara lata mig nu när det snöar och är kallt. Oooh täänk er sitta i vardagsrummet, du är helt ny duschad och fräsch, med en filt och en kopp varm kaffe i handen och baraa inte göra något alls. Kanske kolla på tv om det är något bra påå, lyssna på lite lugn musik eller helt enkelt bara sitta och fundera. Jäklar så skönt! Take me there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar