lördag 12 februari 2011

Lista.

Borde sova egentligen, vet inte vad jag gör uppe och ännu mindre varför jag sitter framför datorn men i brist på annat så lägger jag ut denna lista. Kände att ett "hej jag är bla bla bla" skulle verka alltför egocentriskt, och egentligen kanske ni inte bryr er överhuvud taget men här kommer iaf listan..

Frågor om förhållanden 
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej .. ?
Har du varit kär i någon? - nej .. jätte tråkigt !!!
Är du kär just nu? - .. nej

Frågor om dig själv 
När fyller du år? - Januari
Några piercingar? - ja
Vad har du på dig just nu? - eh .. 
Vilken årstid är bäst? - Hösten , för att det är så vackert! Sen sommar, för värmen :P
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Solen skiner, lyckas vakna till fajr, en lång mysig frukost med mina kära
Vad är du bra på? - jag är väldigt kreativ!
Vem älskar du mest på denna jorden? - min fina mama!!

Frågor om din familj 
Vem står dig närmast? - Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem ser roligast ut i din familj? - brorsan .. bara för att :P
vem är coolast? -   jag ;) 
har ni något husdjur? -  fiskar hahahah
vem har du mest gemensamt med? - lite från alla .
vem står för underhållningen? -  bror och mamma!!!
vem sover du oftast med? - själv.

Frågor om idag 
vad har du gjort? - Klagat på snön, städat, haft en underbar mysfredag med vänner!
har du varit glad idag? - Absolut :)
Har du varit ledsen idag? -  räcker det med att jag säger SNÖ ??!
har du gjort något bra idag? - hoppas det. 
vad ska du göra nu? -  Sova ..
har du gjort något dåligt idag? - ätit glass !! fet ångest . 
vad har du ätit idag? - timmen och qima, glass, massa frukt ..
har du duschat idag? - javisst
är du trött nu? - lite
vad händer imon? -  chilla med familjen på förmiddagen och mys med mina tjejer på kvällen!

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - alldeles för sent
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - hotmail

Det här va ju fan i mig lite kul :P Nu ska jag lägga mig, Godnatt people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar